Otwarcie Galerii Jurowieckiej

„Wprawiamy w ruch śródmieście”. Takie hasło towarzyszyło nam w kampanii promocyjnej oraz podczas eventu inaugurującego otwarcie Galerii Jurowieckiej. Centrum miasta rozkręciliśmy dzięki zakupom w nowym obiekcie oraz wyjątkowym atrakcjom. Gwiazdą wieczoru była Ewa Farna, prowadzącym Ireneusz Bieleninik. Symbolem akcji został wiatrak – logo galerii.

Działania promocyjne miały zintegrowany i intensywny charakter.

Miasto opanowało wiatrakowe szaleństwo – począwszy od wielkoformatowych reklam, po spoty na ekranach diodowych, kampanię w prasie i Internecie czy gadżety.

W ramach współpracy odpowiadaliśmy za wsparcie PR. W przeddzień eventu zorganizowaliśmy konferencję prasową, połączoną ze zwiedzaniem obiektu oraz imprezą dla kontrahentów.

Atrakcją był koncert Marcina Wyrostka. Dwudniowy event dla mieszkańców wypełniały pokazy specjalne, występy artystyczne, warsztaty, wystawy i konkursy. Spektakularne zakończenie stanowił pokaz fajerwerków oraz koncert gwiazdy – Ewy Farnej.

Zobacz również:

Kampania edukacyjna PFRR

Admis - agencja reklamowa

Kontynuując korzystanie ze strony, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. polityka prywatności

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close