Kampania edukacyjna PFRR

Kto powiedział, że kampania nie może być z Jajem?
Na potrzeby Podlaskiej Fundacji Rozwoju Regionalnego zrealizowaliśmy kampanię społeczną „Postawmy na młodych”. Działania miały charakter teaserowy. Naszym celem była promocja talentów, kreatywności i postaw przedsiębiorczych wśród dzieci
i młodzieży. 

Produkcje filmowe – Jajo na dzikim zachodzie.

Brand hero kampanii
zostało Jajo –
– symbol wykluwających się pomysłów
i witalności. Jako maskotka pojawiło się
m.in. w akcjach ambientowych, filmikach
na kanale YouTube. Wzbudziło ogólne WOW! jeżdżąc po mieście obrandowanym school bus’em.

Nasze Jajo z pewnością nie należało
do sadzonych. Aktywnie angażowało
się w wizyty w przedszkolach, szkołach.
Platformą komunikacji stała się dedykowana strona kampanii.

Serwis internetowy – www.postawmynamlodych.pl

W myśl idei kampanii
„Czym skorupka za młodu
za młodu nasiąknie,
tym na starość jest mądrzejsza”

prowadziliśmy działania edukacyjne.  Młodsze i starsze kurczaki dostawały gadżety i chętnie brały udział w licznych konkursach. Wsparciem była wystawa
edukacyjna oraz pikinik rodzinny
– wymiana gier i puzzli.

Byliśmy odpowiedzialni za PR kampanii. Dzięki niestandardowym pomysłom,
udało się zainteresować dziennikarzy i zaangażować najważniejsze lokalne media.  Temat kampanii, jak jajko, potoczył się szeroko i przyniósł dobry efekt. 

Akcja pod pałacem Branickich w Białymstoku
Stadion Jagiellonia Białystok
Akcja pod ratuszem w Białymstoku
Akcja w przedszkolu w Białymstoku
Akcja przedszkole jajo w Białymstoku
Akcja w parku miejskim w Białymstoku

Zobacz również:

Polska Press Grupa

Admis - agencja reklamowa

Kontynuując korzystanie ze strony, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. polityka prywatności

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close