Kto powiedział, że kampania nie może być z Jajem?
Na potrzeby Podlaskiej Fundacji Rozwoju Regionalnego zrealizowaliśmy kampanię społeczną „Postawmy na młodych”. Działania miały charakter teaserowy. Naszym celem była promocja talentów, kreatywności i postaw przedsiębiorczych wśród dzieci
i młodzieży.
Produkcje filmowe – Jajo na dzikim zachodzie.

Brand hero kampanii
zostało Jajo –
– symbol wykluwających się pomysłów
i witalności. Jako maskotka pojawiło się
m.in. w akcjach ambientowych, filmikach
na kanale YouTube. Wzbudziło ogólne WOW! jeżdżąc po mieście obrandowanym school bus’em.
Nasze Jajo z pewnością nie należało
do sadzonych. Aktywnie angażowało
się w wizyty w przedszkolach, szkołach.
Platformą komunikacji stała się dedykowana strona kampanii.



Serwis internetowy – www.postawmynamlodych.pl

W myśl idei kampanii
„Czym skorupka za młodu
za młodu nasiąknie,
tym na starość jest mądrzejsza”
prowadziliśmy działania edukacyjne. Młodsze i starsze kurczaki dostawały gadżety i chętnie brały udział w licznych konkursach. Wsparciem była wystawa
edukacyjna oraz pikinik rodzinny
– wymiana gier i puzzli.



Byliśmy odpowiedzialni za PR kampanii. Dzięki niestandardowym pomysłom,
udało się zainteresować dziennikarzy i zaangażować najważniejsze lokalne media. Temat kampanii, jak jajko, potoczył się szeroko i przyniósł dobry efekt.






